Wednesday 3 October 2012

gambaq seghba sikit kat sini..


gambar sebelum bertolak ke bumi Syam...


kenangan bersama abang ipar dan anak menakan(anak buah)
syamimi, abang rizal dan saya ^^

 abang rizal pakai tag Jordan..hehe



along pi belanja makan dulu. yg sebelah tu Fikri, orang 'madinah munawwarah' Pendang jugak. kami mai sekali ngaji kat Jordan.



along dan abang rizal - kami bergambar sebagai kenangan di hadapan tempat check in masuk barang..^^
tak ingat apa namanya tempat tu..


bang rizal, saya dan fikri..(^_^)







sebelum bertolak ambil darah dan buat iqomah,
saya bersama-sama sahabat se-mu'tah di hadapan masjid syuhada'




masak ayam percik..^^
sedaaapppp....hehe




sajalah bergambar dengan anak orang arab yg sorang ni..
hari dan waktu yg sma kami nak ambil darah dan buat iqomah.


arif, am, ana arab yg 'cute' ni..^^


 sebelah kiri tu orang pendang jugak, nasaruddin namanya..
masa tu kami tersalah masuk bikil utk ambil darah.
kami semuanya 'berbadan besar' tapi takot juga nak ambil darah..
sakit koootttttt...^^



pemandangan sikit di jalan raya kat mantiqah  mu'tah. van yg besaq macam ni kat sini, depa buat macam teksi ja. teksi ngan van sama ja..



baihaqi kena 'cucuk' darah ~ bahasa orang utagha..^^




Am paling kelakar masa nak ambik darah..hehe


saya minta maap lah noo sebab saya xda kamera nak tangkap banyak2.
ni pun hat orang boh kat saya ja.
kalau dak, pakai xdak la gambaq nak kongsi ngan 'orang rumah' nuu..

k...pakat2 doa2 la noo...^^




No comments:

Post a Comment